30 Ekim 2011 Pazar

Rooibos

Dünden bugüne ne değişti biliyor musun?
Tahammul sınırlarımın kapladığı alan.
Artık daha az kapsarken daha çok karşı çıkıyorum. Eş zamanlı olarak boşveriyorum. Boşverdiğim gibi de siliyorum. Çünkü elimdeki koca silgi hiç kullanılmamış gibi taze. Tozu çıkmamış, ucu kararmamış.

"Bu dengesiz ve adaletsiz dünya, o dünyanın bilmem kaç senelik insanı ben".

Olasılıklarımın tam merkezindeki çekirdek benden oluşma. Atomlarında benim pürüzlü cildim var. Yanılsamalarım, öngörülerim, saplantılarım ve tabi ki inadım. Alt ve üst katmanların hepsi birden takdire şayan düzende kurulmuş dengesizliklerimden ibaret. Bunun fotoğrafını gösteriyorum herkese, bir de düğme var üstünde. "Denemek için bas" yazan.
Emir kiplerinden oluştuğuna bakma sen, içinden geçen öyle değil. Bu sadece bir kapak / bir kalkan.

Tam da bu sebepten senin anladıklarına benim anlattıklarım havada çarpışıp sis olup çöküyor bana ve sana. İki yol çıkıyor her filmde, her şiirde olduğu gibi.
Sallandırıyoruz sonrasında sen bir köşede ben bir köşede şişlenmiş voodoo bebeklerimizi.
İnsanın doğasındaki o vahşet gözle görülür yaşlarla aksa da, biz yine yastığa siliyoruz.

Gururumuz on kaplan gücünde, çok şükür, çok lazım.

b'3010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder